A

|
please. i want it :3
Sunday, June 24, 2012 • 10:55 PM • 0 comments
Hi semua, komain lame aku tak update blog kan. haha! Tak dek
idea nak story pasal ape. Hihi! harinih, bangun tidur jek, membe memekak takdek
air. Dengan kelam kabutnye terus bangun. Ish! Time2 gini pulak die takdek air ek. Sabar jelah. Haha!
Perut pon tetibe boleh lapar kan. air dah lah takdek, nak
turun bawah nak g beli makanan tak boleh pulak, tak mandi lagi nih. ish! nak
makan meggie pon kene perlukan air jugak. Wargh! Tension nye. Cepat lah ade air
balik. Tak sanggup dah rasenye nih. haha!
Oleh kerana lapar, aku search makanan kat google jek lah. Haha!
Teruk nye. Semenjak dua menjak nih, selera makan bukan main naik, kenapekah? Haha!
Takpe. Tak kisah lah, yg penting pk
pasal makan jek nih. sekarang duit pon habis dekat makan jek. haa! Sampai akak
yg amek order tuh terkejut tengok aku. tak padan dengan badan kecik,
makan nak beso jek. haha! Roti canai + roti telur satu kak, tak payah asing eh.
Haha! Nasib tak mintak roti kosong 2 + roti telur, lagilah terkejut kan? haha!
Sekarang tetibe terase nak makan kek pulak . Kalau kat
rumah, cakap jek dengan umi nak makan kek, mesti umi buatkan. Hehe! Setiap kali
balik , mesti ade kek. Tapi bile duduk hostel, susah nak dapat kek. Dah lah
jauh dari mall, kalau duduk selayang dulu, senang jek dapat kek, bile terase
nak makan kek, g jek selayang mall, beli kek kat secret recipe. Tapi sekarang
komain susah. Nak keluar g mall pon susah.
Sekarang nih aku teringin nak makan pavlova, ok pavlova aku
dah order dengan housemate aku dah, insyaallah rabu nih dapat. Huhu! tringin
pulak nak makan blueberry cheese cake, choc cake. Nak makan cupcake2 comel. Nak
makan red velvet and rainbow cake. Ok ! semua aku nak makan. Aku gile cake
sekarang ! haha! Gemok pun gemok lah, tak kisah. Yg penting nak
Bile cakap pasal makan, mang aku laju je sekarang. Tak tahu
lah kenape. Yg si pakwe pulak takut2 kan aku. mesti cakap “ ape yg my buat
sampai kuat makan? Mane lah buat pape. Tetibe jek kuat makan. Haha! Die punyelah
best gelakkan aku. sabar jelah dengan si mamat nih.
Mane nak cari kek dalam jar ek? Teringin nak beli and makan
lah. Hehe! Comel sangat. Semua bende yg comel2 aku nak try. Hihi! kalau korang
tau, bgtau2 lah ye. handmade ke, kedaimate ke? Tak kisah lah. Hihi! yg penting
nak.
rainbow cake , comel kan? nak beli !
pavlova . nyummy ! tak sabar nak tunggu kak yana balik bawak pavlova. hehe!
rainbow cake again :)
red velvet dalam jar. comel :)
now 25hb, can't wait. 2 hari lagi. hekhek !
bye :3
|
SOME WORDS! ![]() Welcome to my paradise. What do you want in here? . i love Mohdsyahir<> MY LOVELY! ![]() Profile
Stuff
Tagboard
CHOT CHET JOM! Rewind Credits ![]() Big helped: Aulia Septiya Edited: Farra Afieqa Redza |