A

Starship
please. i want it :3
Sunday, June 24, 2012 • 10:55 PM • 0 comments

Hi semua, komain lame aku tak update blog kan. haha! Tak dek idea nak story pasal ape. Hihi! harinih, bangun tidur jek, membe memekak takdek air. Dengan kelam kabutnye terus bangun. Ish! Time2  gini pulak die takdek air ek. Sabar jelah.  Haha!
Perut pon tetibe boleh lapar kan. air dah lah takdek, nak turun bawah nak g beli makanan tak boleh pulak, tak mandi lagi nih. ish! nak makan meggie pon kene perlukan air jugak. Wargh! Tension nye. Cepat lah ade air balik. Tak sanggup dah rasenye nih. haha!
Oleh kerana lapar, aku search makanan kat google jek lah. Haha! Teruk nye. Semenjak dua menjak nih, selera makan bukan main naik, kenapekah? Haha! Takpe.  Tak kisah lah, yg penting pk pasal makan jek nih. sekarang duit pon habis dekat makan jek. haa! Sampai akak yg amek order  tuh terkejut  tengok aku. tak padan dengan badan kecik, makan nak beso jek. haha! Roti canai + roti telur satu kak, tak payah asing eh. Haha! Nasib tak mintak roti kosong 2 + roti telur, lagilah terkejut kan? haha!
Sekarang tetibe terase nak makan kek pulak . Kalau kat rumah, cakap jek dengan umi nak makan kek, mesti umi buatkan. Hehe! Setiap kali balik , mesti ade kek. Tapi bile duduk hostel, susah nak dapat kek. Dah lah jauh dari mall, kalau duduk selayang dulu, senang jek dapat kek, bile terase nak makan kek, g jek selayang mall, beli kek kat secret recipe. Tapi sekarang komain susah. Nak keluar g mall pon susah.
Sekarang nih aku teringin nak makan pavlova, ok pavlova aku dah order dengan housemate aku dah, insyaallah rabu nih dapat. Huhu! tringin pulak nak makan blueberry cheese cake, choc cake. Nak makan cupcake2 comel. Nak makan red velvet and rainbow cake. Ok ! semua aku nak makan. Aku gile cake sekarang ! haha! Gemok pun gemok lah, tak kisah. Yg penting nak
Bile cakap pasal makan, mang aku laju je sekarang. Tak tahu lah kenape. Yg si pakwe pulak takut2 kan aku. mesti cakap “ ape yg my buat sampai kuat makan? Mane lah buat pape. Tetibe jek kuat makan. Haha! Die punyelah best gelakkan aku. sabar jelah dengan si mamat nih.
Mane nak cari kek dalam jar ek? Teringin nak beli and makan lah. Hehe! Comel sangat. Semua bende yg comel2 aku nak try. Hihi! kalau korang tau, bgtau2 lah ye. handmade ke, kedaimate ke? Tak kisah lah. Hihi! yg penting nak.



 rainbow cake , comel kan? nak beli !

 pavlova . nyummy ! tak sabar nak tunggu kak yana balik bawak pavlova. hehe!

 rainbow cake again :)

red velvet dalam jar. comel :)

now 25hb, can't wait. 2 hari lagi. hekhek !

bye :3

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? . i love Mohdsyahir<>
MY LOVELY!


Profile
Stuff
Tagboard

CHOT CHET JOM!

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Farra Afieqa Redza