A

Starship
ramadhan vs bisnes =.=
Tuesday, August 2, 2011 • 6:05 AM • 0 comments

Salam,

Haii kawan-kawan semua. Hihi! Adakah anda semua sihat? Macam mane dengan bulan ramadhan kali ini? Okayy tak? gerenti semua okayy kan. btw selamat menyambut ramadhan al mubarak ye.

Dah dua tahun aku puase dengan housemate aku, tak berpuase dengan family, sebab puase kali ade kelas . Lagipun jauh kalau nak balik selalu. Maklum lah KL dengan JB, jauh. Tambang lagi, macam-macam nak kene fikir, semua sebab duit. Haha! \Kedek gile aku nih kan/

Nih dah hari kedua puase kan, aku takdek lah rase penat sangat, sebab kelas pun tak dek lah full mane sebenarnye. Lecturer aku pon malas nak ngajo sebab puase. Nak bercakap kompem haus. Hihi. Tuh yg ngajo sekejap jek lecturer aku, banyak buat tutorial dengan quiz. Actually raye ke-5 aku dah naik untuk final exam, perghh! Tak semangat aku nak raye kali nih. hehe!

Haritu aku balik JB, ingat sempat nak bersahur dengan family tapi tak sempat pon, terpakse balik hari isnin, sebabnye. Aku dah banyak kali ponteng kelas time hari isnin, mak aku bising, asyik ponteng jek. tuh yg terpakse balik ahad tuh,balik ahad tuh aku bawak kuih balik selayang. Hihi! Banyak woo. Mak aku sekarang buat bisnes ‘FROZEN FOOD’ kalau ade sesape nak order or try. Boleh lah inbox aku or mak ayah aku. tapi bagi kawasan JB jelaa. Kalau jauh2 tuh boleh order, tapi kene ambil sendiri. Hehe!

Kuih yg mak aku jual tuh :

Karipap sardin, kentang.

Apam polkadot / blueberry,strawberry,coklat dengan kelape\

Cucur badak, kasturi, pulut serunding,vadai dan lain lain lagi.

p/s : sepeket ade 12 biji, rm 3

Hehe! Aku promote jek nih, kalau nak rase, try ,cube, boleh contact kami.

Tapi paling femes, apam polkadot,kawan kawan aku memang suke, comel lagi. Sayang nak makan katewwnye.

Paling ramai, memang suke perisa blueberry. Hihi! Aku bawak balik selayang, memang banyak. Sampai sakit bahu aku, tapi untung, tak payah pergi beli kuih kat bazar lagi. Hehe! Nih housemate aku nak order untuk raye. Hihi! Wahh, best nih. korang doakan lah bisnes family kitorang berjalan dengan lancar ye. Amin.

nih lah bisnes yg mak aku buat . semua FROZEN FOOD

nih lepas masak. hehe! belum bungkus lagi

my favi. kawan kawan aku, semua suke. yeah! comel comel kan? hihi

biru -blueberry
pink- strawberry
hijau-kelapa
coklat- coklat
paling ramai suke= blueberry . hihi

terpampang bisnes card tuh. hihi!
nak order boleh contact saya or en redza , pn salinah
di FB -redza ina-
klik atas

okayy itu saje. baiii! <3

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? . i love Mohdsyahir<>
MY LOVELY!


Profile
Stuff
Tagboard

CHOT CHET JOM!

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Farra Afieqa Redza