A

|
marah yg teramat SANGAT!
Sunday, October 3, 2010 • 11:54 AM • 4 comments Salam semua.? TERLALU MARAH! Entry kali nih, aku marah betul dengan sorang hamba ALLAH yg agak kurang ajar dgn aku! Hey, aku bengang kott dgn segelintir pihak yg ingin menjatuhkan aku di BLOG Perlu ke kau buat macam wahai hamba ALLAH, BERTAUBAT LAH KAMU! Ubah lah perangai yg suke dengki dgn org .? Yg suke menaikkan darah org .? Kamu ingat kamu dah cukup bagus ke wahai manusia .? Setahu aku lah , aku tak pernah maki or sound kau dkt blog .? malah aku tak kenal kau wahai manusia. And aku nak bagitaw lah, sebagai peringatan, aku tak kacau kau, dan kau jgn lah kacau aku .? aku tak kenal kau. Dan kalau tak puas hati dengan aku , cakap .? tak payah nak tarek , pautkan semua entry aku.? kalau tak suke dgn entry aku, sila beri komen dekat bawah. Understood? Or kamu jeles dgn blog aku yg agak2 comel nih .? hehe! Terperasan pulak Muahaha! ko gune emel yg tidak sah .? dan ko gunakan name stacy .? ape lah ade name gune name sendirik, jgn lah gune name org lain wahai encik/cik/puan/tuan please r stop, sent msg yg mengarut dkt CBOX tuh setiap kali kau msg, aku akn delete, tak perlu lah nak cakap aku pengecut ke ape ker .? tuh sume nye adalah kau! Kau yg pengecut. Aku tak nak berceloteh panjang2, ko taw kan kenape aku cakap kau pengecut .? Huhu! Paham2 lah sendirik! N sila lah tgk attention aku kat atas tuh .! aceceh! Sory dear. ! Ke nak aku ulang kt entry nih .? Boleh, meh aku pekik kuat2 kat telinge ko ! Tulis besak2 depan mate ko!
ATTENTION ! this is my blog , not yours . i can wrote whatever i like . is none of your business .. easy right? . btw , please respect my private life . thanks a lot :) If, aku de sakitkan hati secare sengaja atau tidak sengaje , harap dimaapkan N msg ko yg harituh .? erm, syahir sebagai kekuatan aku.? mak bapak bukan kekuatan ko .? ehem2, mak bapak adalah segalenye buat aku. aku taw ape yg aku tulis dear. N entry tuh hanye untuk die. Ko paham ke tak paham entry aku mengisahkan sape .? mood- marah nih! tumbuk kang * mcm kuat jek nih. hehe! N jgn nak naikkan name mak bapak aku! paham .? aku mang marah bile org kaitkan name mak bapak aku .? ko engat ko sape .? haa! Aku tak pernah kenal ko.? So tak payah nak msg2 aku kat cbox tuh. Buat membazir tenage ko jek. Ko takkan dilayan! Sedarlah wahai manusia. Cukup2 lah. Salam! ![]()
|
SOME WORDS! ![]() Welcome to my paradise. What do you want in here? . i love Mohdsyahir<> MY LOVELY! ![]() Profile
Stuff
Tagboard
CHOT CHET JOM! Rewind Credits ![]() Big helped: Aulia Septiya Edited: Farra Afieqa Redza |