A

Starship
new STYLE^^
Sunday, September 26, 2010 • 2:40 PM • 0 comments




NEW style ;p

SALAM 1 malaysia sumee ;P

Bertemu kembali dalam segmen BERSAME puterihang lipau

di BLOG yg COMEL nih . huhu!

Eh,meriah segale si PEMILIK BLOG nih.

Bernada SERIUS! Gerak hati berkate = JGN GEDIK LAH FARRA!

Eishhh!

Nih den nak stori nih, pasal rambut baru den nih,

Eh! Specking nogori lah pulaks. Hee!

Aku da potong rambot da harituh, dari panjang turun ke pendek, mule2 rase macam lawo potong pendek. Tup tup

Da potong,Tak berape lah pulak. Hehe!

Berkate dlm hati = menyesal nye potong!

Marah nih. huu!

Tapi nak buat macam mane kan, da terpotong.

Oke lah potong rambot pendek. Kepala aku asyik pening jek bile berambot panjang.

Mybe berat kot, dgn rambot yang panjang. Hehe!

My mom yang suruh, senang kate nye berambot pendek. Ringan jek kepale.

Sebelom

Potong tuh,aku discuss lah dulu dgn buah hati si pengarang jantong aku nih


Perbualan diantara aku dgn die melalui messege daa :p

My : dy,ptg nih my nak gunting rambot taw

Dy: lah, potong ker .? tak payah lah. Dy tak suke my potong rambot

My: alah, rambot nih panjang sgt lah,rimas. Potong er?

Dy: yelah2. Tp jgn pendek sangat. Phm.?

MY: alright

Sampai kat kedai jek, amoi tuh potong pendek pulak. Ape kan daya. Da terpotong. Tak kan aku nak mntak die sambong pulak kan. Mane boleh. Hehe!

Aku redha jek lah.

Malam tuh aku sent lah pic aku yg berstyle baru tuh. Hamek ko! Kene bebel dgn si die tuh. Ngaa!~

Tet,tet,tet – bunyik messege. Haha! Lol

Dy: nape pendek no rambot tuh. Kan dy da cakap , dy tak suke my rambot pendek.

My: amoi tuh salah potong lah. Sori lah. Abes aku dibebel nye gare2 terpotong pendek.hehe! bla bla bla~

Dlm mase yg same aku terbayangkan muke die yang tgh membebel. Fuh. Comel giler muke die time membebel. Hakhak! Aku tersenyum sorg2 sambil rep messege si die tuh. Hehe!

Tapi sekarang rambot aku nih , da oke lah. Aku setting punye setting cantik jugak aku kejekan rambot aku nih.

Aku jage betul2, gune syampoo SUNSILK yg colour pink lagi taw

Glam tak .? hakhak!

Sekarang rambot ku lembot bak sutera.ceh3! mengarut betull. Haha!

Lembot , sampai gune jari pon boleh. Hakhak!

Jeles tak? Jeles tak .? ngaa!

Jgn jeles haa!

Tak dek lah. Rambot aku nih bukan la lawa sangat macam rambot korang yg rebond segale tuh. Rambot den biase2 jek lah. Hehe!

Nanti aku tunjukkan er style rambot yang aku pilih tuh. Oke dear!

Kite pon da sampai di penghujung rancangan.

Aku pon tak dek mende nak diceritekan sebeno nye. Saje nak hupdate blog nih. hehe!. Mengarut segale kan .? hakhak!

Oke lah, aku nak tunjukan lah, pesyen. Eh silap. Fesyen rambot yg aku potong harituh. Hehe!

P/s

Kepada yg pakai tudung tuh, jgn lah berhenti memakainye ye, walaupun rambot da cantik, kaler2 kan, rebond lah, curl la, perm2 segale la.. hengat!

Berdose kalau kite tunjukkan rambot kite nih. tak elok tayang2 rambot2. Oke.

Renung2kan dan selamat beramah! :p

Fuh! Copy paste ayat ustaz yg kat HOT FM tuh lah. Kantoi sudaa! Hakhak!


yg nih fesyen rambot aku yg dulu daa. tapi tak sebijik ha. jambol depan aku tak cam tuh. hehe!
lain siket! hakhak! n panjang lagi

macam nih lah rambot aku yg sekarang. tp tak dek lah sebijik sangat. hehe!
iras2.. cume colour jek laen. die putih, aku hitam. hehe!

bye!

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? . i love Mohdsyahir<>
MY LOVELY!


Profile
Stuff
Tagboard

CHOT CHET JOM!

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Farra Afieqa Redza